توب ستوريفن

أوس أوس يروي تفاصيل وفاة نجله

 

تداول عبر منصات السوشيال ميديا خلال الساعات القليلة الماضية وفاة نجل نجم مسرح مصر الفنان محمد أسامة الشهير ب”أوس أوس”، إثر سقوطه في المنزل، ولكنه نفي وقوعه وأكد أنه توفي طبيعيا، وطلب الدعاء لزوجته.

وعلي هذا السياق صرح علي حسابه الخاص بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” عن نفي سقوط ابنه وكتب: قال ” إنا لله وإنا إليه راجعون.. الله يرحمك يا على يا حبيبي .. متتعزش على اللى خلقك والوفاة طبيعية وكان نايم على السرير زي الفل .. ربنا يصبرنا على فراقك .. وانا آسف جدا مش قادر ارد على رسايل أو مكالمات .. ربنا يخليكم . ولو بتحبونى من قلبكم بجد دعواتكم لروايدا مراتى ربنا يصبرها ويصبرنها على فراقه ويطمن قلبها وتبقى كويسة بإذن الله .. ويباركلنا ويحفظلنا عمر بإذن الله وقدر الله وما شاء فعل”.

وعلي سياق آخر احتفل “أوس أوس” بمولد نجله الأكبر مؤخرا، ووجه رساله له عبر حسابه الخاص ب “فيسبوك” قائلا:” ابنى وصاحبى و حبيبى كل سنة وأنت طيب ويارب أشوفك أنت وأخوك على أحسن ناس فى الدنيا بحبكم أوى وربنا يخليكوا لبعض ويخليكوا لماما حبيبتى”.

وعلي جانب آخر شارك “أوس أوس” في السباق الرمضاني لهذا العام بمسلسل “اتنين في الصندوق” بمشاركة زميله حمدى المرغنى،وحقق فيه نجاحا كبيرا، وشارك في بطولته كل من بيومى فؤاد، حجاج عبد العظيم، انتصار، تأليف لؤى السيد، إخراج محمد مصطفى .

View this post on Instagram

A post shared by Ali Rabee (@aliirabee1989)

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى